فرزاد فرزین از برنامه های خود در سال جدید می گوید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 4 فروردين 1392
بازدید : 98
نویسنده : سماوشیما

موسیقی ایده آل- مهدی زمانی: فرزاد فرزین، یکی از موفق ترین ستارگان موسیقی پاپ کشورمان، از یرنامه هایش در سال جدید به موسیقی ایده آل می گوید.

 

فرزاد فرزین در گفتگوی خود با موسیقی ایده آل گفت: سال 91 خیلی خوبی بود و اتفاقای بسیار خوبی از جمله انتشار آلبوم شلیک و همکاری با محسن چاووشی و تیتراژ سریال راز پنهان افتاد. اما در این میان برنامه های اسفند به دلایلی مشخص اما غیر قابل بیان، متاسفانه یا خوشبختانه! به اردیبهشت ماه موکول شد. به دلیل یک سری کم لطفی ها و مسایل حاشیه ای که پیرامون گروه وجود داشت، تمرکز و آمادگی لازم را نداشتیم. اما امیدواریم با برطرف شدن مسایل حاشیه ای و منفی از گروه و با مدیریت آقای سلیمان، به روال قبل بازگردیم.

 

فرزین همچنین در مورد کنسرت های خود در سال 92 اظهار داشت: در سال 92 به روال قبل پیش خواهیم رفت، در ابتدای سال در نارنجستان، محمود آباد، رامسر و در هفته دوم هم در کیش و قشم برنامه خواهیم داشت. در اردیبهشت ماه، همزمان با اجراهای تهران به شهرستان هایی که تا به حال سفر نکردیم مانند آبادان، اصفهان، تبریز و ... خواهیم رفت، و انشالله در خارج از کشور هم برنامه خواهیم داشت. بعد از اردیبهشت ماه دیگر تا زمانی که آلبوم جدید آماده شده و به بازار عرضه شود، در تهران برنامه نخواهیم داشت.

 

هنوز به طور قطعی همه همکارانم در آلبوم جدید مشخص نیستند و علاوه بر تیم قبلی گروه شلیک، احتمالا ترانه سراهایی همچون روزبه بمانی، حامد رجبی، مسعود محمدی، یاحا کاشانی، و خودم و احتمالا به این جمع کس دیگری هم اضافه خواهد شد که هنوز قطعی نشده است، در این آلبوم حضور دارند. در بخش تنظیم نیز مهران خلیجی، کوشان حداد، نوید سپهر، امیر میلاد نیکزاد، انوشیروان تقوی و خودم حضور داریم و به احتمال قریب به یقین از بین بهروز صفاریان و سیروان خسروی، قطعا یک نفر اگر وقت داشته باشند در آلبوم تنظیم خواهند داشت. تلاش می کنیم بهترین آلبومی باشد که از ما منتشر می شود، همیشه سعی شده که هر آلبوم از آلبوم قبلی قوی تر و بهتر باشد. آلبوم جدید با آلبوم های شلیک و شانس متفاوت خواهد بود و تا زمانی که بهترین آلبومم نشود به بازار عرضه نخواهد شد.

 

فرزین در آخر افزود: سال نو را به همه هموطنان عزیزم در سراسر جهان تبریک می گویم و امیدوارم در سال جدید سلامت و شاد باشند و آسایش بیشتری داشته باشند. هچنین افتتاح سایت موسیقی ایده آل را تبریک می گویم و امیدوارم که در خدمت موسیقی ایران و بخصوص موسیقی پاپ کشور باشد، از فضاهای حاشیه ای و باند بازی ها به دور بماند و سایتی سالم و مطابق با استاندارد های جهانی با نگاهی دموکراتیک باشد. از همه دوستان و همکارانم هم برای همکاری های بسیار خوب و نزدیکی که باهم داریم، تشکر می کنم و از هواداران بسیار گلم بابت حمایت هاشون تشکر می کنم و سال نو رو هم بهشون تبریک میگم.



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
علی در تاریخ : 1392/1/15/4 - - گفته است :
فرزاد همیشه عالیه....


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام به همه ی رفقا. این وبلاگ توسط جمعی از هواداران فرزاد فرزین ساخته شده وصرفا به جهت حمایت از این خواننده ی خوش صدا وگروه هنرمندش است. وب سایت رسمی فرزاد فرزین: www.farzadfarzin.net به مدیریت میلاد صفرزاده زیر نظرفرزاد فرزین

در البوم شخصی کدام قطعه را بیشتر می پسندید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلوپ هواداران فرزاد فرزین و آدرس farzadfarzinclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







123378-inLpKqjX9bFFD5uETUvZqrPJCHQSH6zU

RSS

Powered By
loxblog.Com